Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Τι να βάλω;;;


Τι να βάλω;;;Το κλασικό πρόβλημα.Στεκομούν μπροστά στη ντουλάπα δοκιμάζοντας ρούχα  δεν ξέρω κι εγώ πόση ώρα.Χμμμ αυτό το μπλέ μπλουζάκι ίσως...Είναι όμως πολύ κοντό και θα φαίνεται η κοιλιά!Μπα...Καλύτερα όχι.
Μεχρι να σκεφτώ τι θα φορέσω καλύτερα να βάψω τα νύχια μου.Τι χρώμα όμως;Πως θα βάψω τα νύχια μου αν δεν ξέρω τι χρώμα θα φοράω;Ουφφ!

Αποφάσισα να βάψω τα νύχια και να δω μετά τι χρώμα θα φορέσω έτσι ώστε να ταιριάζουν.
Ωραία τώρα μένει μόνο να βαφτώ και να βρω ρούχα.Ωχ!Γαμώτο!Ξέχασα τα νύχια των ποδιών!
Τώρα(!) μένει μόνο να ντυθώ και να βαφτώ.Τουλάχιστον τώρα που βρήκα τι θα βάλω δεν θα καθυστερήσω άλλο.Θα ήταν πολύ χαζό να καθυστερήσω στα γενέθλια μου και να με περιμένουν οι καλεσμένοι αντί να είμαι εγώ ήδη εκεί να τους υποδεχτώ.Εκτός βέβαια κι αν ήταν πάρτυ έκπληξη...Ωραίο θα ήταν ένα πάρτυ έκπληξη.Δεν μου έχουν κάνει ποτέ...
Τηλέφωνο.Η Χρύσα σκέφτηκα.¨Χρόνια πολλά!", η μητέρα μου."Να τα εκατοστήσεις!Του χρόνου με ένα καλό παιδί στο σπίτι σου!"
"Σπίτι μου είμαι Μαμά.Σπίτι δεν πήρες;"
"Σπίτι σου εννοώ.."
"Μαμά", την έκοψα πριν αρχίσει την ανάλυση των ευχών της."Πρέπει να φύγω με περιμένουν".
"Ο πατέρας σου σε πήρε τηλέφωνο;
"Όχι."
"Θα το ξέχασε.Πάρ'τον τηλέφωνο να του το πεις."
"Να τον πάρω να του πω να με πάρει τηλέφωνο για να μου πει χρόνια πολλά;Μαμά πρέπει να φύγω!Γεια!"
Έτοιμη!!Πάνω στην ώρα.Ακούω την Χρύσα απο κάτω να κορνάρει.Τελικά φόρεσα μαύρο μπλουζάκι, μαύρο ελαστικό παντελόνι και μαύρο στρινγκ.Οπως λέει η Χρύσα και οι ενδυματολόγοι το μαύρο χρώμα αδυνατίζει.

Φύγαμε γρήγορα αφού η ώρα που έπρεπε να έχουμε φύγει είχε περάσει προ πολλού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου