Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Ήμουνα τόσο απασχολημένη

Ήμουνα τόσο απασχολημένη με το να οργανώνω και να σκέφτομαι τις φθινοπωρινές μου διακοπές που δεν έκανα τίποτα άλλο όταν ήμουν στο σπίτι απο το να μιλάω γι' αυτό στο τηλέφωνο με τη Χρύσα και την Κατερίνα και να χαζεύω στο ίντερνετ.Ώσπου σήμερα το απόγευμα συνειδητοποίησα οτι δεν έχω ποτήρι για καφέ...Κοίταξα τον πάγκο της κουζίνας.Όλα τα ποτήρια του καφέ ήταν στη σειρά δίπλα απο το νεροχύτη.Χμμμ...άραγε στις πόσες μέρες πιάνει μούχλα ο καφές;
Η κουζίνα μου ήταν σαν εργαστήριο παραγωγής μύκητα.Κρίμα να έχει ανακαλυφτεί η πενικιλλίνη χρόνια πριν.Ξεχνώντας τα ποτήρια άπλυτα θα μπορούσε ίσως να είχε γίνει κάποια σημαντική ανακάλυψη για την ανθρωπότητα(!) ή ίσως και όχι...
Μου μένουν δύο επιλογές.Ή κάθομαι και πλένω όλη την έκθεση μύκητα και έχω μία καθαρή κουζίνα για όσο κρατήσει πάλι ή πλένω απλά ένα ποτήρι κι ένα κουταλάκι για να πιω τον καφέ μου σήμερα και για αύριο βλέπουμε.Κι αυτά τα κουταλάκια...όλα άπλυτα...Όταν ήμουνα φοιτήτρια είχα έναν φίλο που συχνά πυκνά κοιμόμουνα στο σπίτι του.Είχε μόνο 2 κουταλάκια με αποτέλεσμα κάθε φορά που έφτιαχνα έναν καφέ να πηγαίνουν και τα δύο για πλύσιμο.Οπότε και γι' αυτό το λόγο όταν έμεινα μόνη μου πήρα 15 κουταλάκια και σχεδόν πάντα είναι πάλι όλα άπλυτα...
Το αποφάσισα θα καθαρίσω επιτέλους και μετά θα γυρίσω στον υπολογιστή παρέα με τον καφέ μου!!!
Μία ώρα αργότερα...Κι αφού πιάστηκε η μέση μου απο την ορθοστασία γύρισα στον καναπέ μου και χωρίς καφέ για να ξεκουραστώ.Να σκεφτώ...τι άλλο πρέπει να κάνω;Μίλησα με τη ξαδέρφη μου για να με φιλοξενήσει, έκλεισα εισητήρια πήγαινε-έλα, βρήκα ιστοσελίδες που μαθαίνεις τη γλώσσα(τα πολλά πολλα...) και φυσικά δεν θα πω τίποτα στην Ελευθερία για το αν και το που θα πάω.Έτσι για να σκάσει θα το μάθει απο άλλους ή όταν θα έχω γυρίσει.Νομίζω θα τρελαθεί που θα ξέρουν τι θα κάνω άλλοι πριν απο αυτή.Η πρωταθλήτρια του κουτσομπολιού θα έρθει δεύτερη έστω και για μία φορά.Ααα πρέπει να πάω να αγοράσω και καινούργια χεμωνιάτικα ρούχα.Θα πάω αύριο μετά τη δουλειά.Όμως...Θα βρω χειμωνιάτικα τέτοια εποχή;Μάλλον θα πρέπει να περιμένω λίγο καιρό.Δεν μου αρέσει η ιδέα να πάω διακοπές με παλιά ρούχα και τα καινούργια καλοκαιρινά μου μάλλον δεν είναι τα ιδανικότερα για την περίσταση.Με φαντάστηκα με τα ανάλαφρα λινά μου ρούχα μέσα στη Στοκχόλμη με δεν ξέω κι εγώ πόσους βαθμούς.Όχι!Πολύ κακή ιδέα...
Πρέπει να πάω να μελετήσω!!Τα σουηδικά μου!Γιουπι!!

4 σχόλια:

  1. Πήγαινε στα Ζαρα. Τους έχεις πιάσει η βαρυχειμωνιά!

    Που θα πας τελικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια;;Δεν έχω περάσει καθόλου απο εκεί.Στοκχόλμη θα πάω! :))

      Διαγραφή
  2. Είμαι πολύ χαρούμενη για εσένα που θα πας Σουηδία!
    Και κυρίως που το γνωρίζω πριν από την αρχικουτσομπόλα!
    Άσε που η Σουηδία είναι η πέμπτη στην κατάταξη των 10 πιο χαρούμενων χωρών του κόσμου! Δες: http://www.inews.gr/256/oi-10-pio-charoumenes-chores-tou-kosmou-eikones.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο που θα πάω είμαι μέσα στους 10 πιο χαρούμενους του κόσμου :D Πάω να δω το link!

      Διαγραφή