Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2013

Με τόσες απεργίες

Με τόσες απεργίες αυτές τις μέρες είχα μία φοβία οτι δεν θα έχει συγκοινωνίες.Είχα και ραντεβού με το γυναικολόγο σήμερα.Για ένα μήνα μετά μου έκλεισε ραντεβού...Ποιος ξέρει πότε θα μου έκλεινε άλλο αν το έχανα.
Τελικά κι αφού πήρα και άδεια απο τη δουλειά ξεκίνησα χαρούμενη για το γιατρό.Μετά θα πήγαινα και για ψώνια μάλλον.Ίσως και για έκτακτο καφεδάκι της τελευταίας στιγμής.
Μόνο μην έχει κλείσει κανένας δρόμος και μείνω με την  όρεξη, έλεγα απο μέσα μου.Κάτι για τη μεσογείων είχε πάρει το αυτί μου κι αν δεν την έχουν ανοίξει μέχρι να περάσω απο εκεί σωθήκαμε.Μπαίνω στο λεωφορείο, περνάμε τη Μεσογείων, όλα καλά.Σε λίγο λέει ο οδηγός "Δε θα στρίψουμε θα πάω ευθεία".
"Γιατί" τον ρώτησα;
"Ειναι της Αγίας Σοφίας και έχει πανηγύρι.Δεν περνάει το λεωφορείο..".
Όχι ρε γαμώτο!!Ουτε που το είχα σκεφτεί αυτό.Όχι πως θυμόμουν οτι είναι και της Αγίας Σοφίας αλλά τέλος πάντων.
Μα καλά τι γκαντεμιά, σκέφτηκα και κατέβηκα να πάρω άλλο λεωφορείο αλλιώς δεν ξέρω κι εγώ που θα με πήγαινε αυτό.
Στη δουλειά στο μεταξύ έιχα πει οτι θα πάω στο γυναικολόγο και η Ελευθερία κοίταζε περίεργα...Λες και δεν πας για τσεκ απ στο γυναικολόγο.Ποιος ξέρει τι θα έβαλε με το μυαλό της.
Τελικά και δύο λεωφορεία αργότερα έφτασα στο προορισμό μου.
Μιλάω με το γιατρό, κάνω τεστ παπ, καλλιέργεια...Μου λέει "Να κοιτάξουμε λίγο το στήθος;"
"Ναι λέω".
"Έχεις ένα γρομπαλάκι".
"Ε;;", λέω εγώ έκπληκτη."Μα δεν έχω καταλάβει κάτι".
"Ελα να κάνουμε έναν υπέρηχο", μου είπε μετά.
Και μετά τον υπέρηχο....μου σύστησε μαστολόγο για εξειδικευμένο υπερήχο μαστών...
"Να πάω ", λέω μετά σαν χαμένη.
Στο μυαλό μου περνούσαν μαστογραφίες, επεμβάσεις και δεν ξέρω κι εγω τι άλλο!
Ακυρώθηκαν και τα ψώνια και ο καφές δεν είχα κέφι για τίποτα.Θα σκάσω μέχρι αύριο.


2 σχόλια: