Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Είναι σχεδόν απίθανο...

Είναι σχεδόν απίθανο να χωρέσουν όλα αυτά τα ρούχα, σκέφτηκα κοιτάζοντας το βουνό με τα ρούχα που είχα μαζέψει πάνω στο κρεβάτι.Θα τα φορέσω όλα αυτά ή τσάμπα τα φορτώνομαι;Όμως για κάθε περίσταση χρειάζομαι και διαφορετικά ρούχα.Και δεν μπορώ κάθε φορά που θα βγαίνω να φοράω τα ίδια.
Πάνω που στρίμωχνα στη δεύτερη βαλίτσα όλα τα αγαπημένα μου ρούχα και οτι καινούργιο είχα αγοράσει για να πάρω μαζί μου  πρόσεξα οτι κάτι είχα ξεχάσει.
Τα εσώρουχα!Κοίταξα στα συρτάρια και συνειδητοποίησα οτι δεν υπήρχε κανένα αξιοπρεπές εσώρουχο για να πάρω μαζί μου.Όλα βρίσκονταν στο καλάθι με τα άπλυτα.Είχαν μείνει διαθέσιμα μόνο κάτι τεράστια εσώρουχα που το φοράω σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (όπως η τωρινή) που έχω καθυστερήσει πολύ να βάλω πλυντήριο.Τώρα τι κάνω;Το να βάλω τώρα πλυντήριο δεν ακούγεται και πολύ καλή ιδέα αφού μπορεί να μην έχουν στεγνώσει μέχρι την ώρα που θα φύγω.Η μία λύση είναι να πάρω μαζί μου τις τεράστιες βράκες... Η άλλη να αγοράσω εσώρουχα όπως θα φεύγω.Έχουν άραγε κατάστηματα με εσώρουχα στο αεροδρόμιο;Ή έστω όταν θα φτάσω εκεί.Δηλαδή το πρώτο πράγμα που θα κάνω μόλις φτάσω στη Στοκχόλμη θα είναι να αγοράσω βρακιά!
Ανέβηκα πάνω στη βαλίτσα που προσπαθούσα να χωρέσω το μπουφάν μου.Τράβηξα το φερμουάρ με δύναμη και κατέληξα με τη βαλίτσα ανοιχτή και το φερμουάρ στο χέρι.Σκατά!Τώρα βρήκε;Θα πρέπει ή να αφήσω τα μισά μου πράγματα εδώ ή να ψάξω για τον σάκο μου.Αυτό απαιτούσε ψάξιμο στα ντουλάπια πάνω απο τη ντουλάπα στο γραφείο.
Αρκετά πράγματα πεσμένα στο κεφάλι μου αργότερα κρατούσα τον σάκο στα χέρια μου.Έβαλα τα πάντα μέσα εκτός απο το μπουφάν που θα έπρεπε να το πάρω στα χέρια ή θα έπρεπε να αγοράσω και μπουφάν εκτός απο βρακιά...
Η πτήση είναι στις 12 παρά 5 οπότε θα έχω αρκετό χρόνο να ετοιμαστώ το πρωί.(Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του να προγραμματίζουν μία πτήση για τις 12 παρά 5 και όχι για τις 12...Φαίνεται τελείως χαζό...).
Αν υπολογίσω μία ώρα μέχρι να φτάσω στο αεροδρόμιο και μία ώρα περιθώριο για να χαζέψω στα μαγαζιά συν ένα μισάωρο για τα λοιπά θα πρέπει να φύγω απο το σπίτι κατά τις 9.Άρα να ξυπνήσω κάπου 8-8μιση.Ωραία θα βάλω ένα ξυπνητήρι στις 8 και ένα στις 8μιση.

4 σχόλια:

  1. Χαχα! Μία χαρά σε βρίσκω και μάλιστα σε δύο περιπτώσεις: Μία που φεύγεις ταξιδάκι και την άλλη που βρήκες λύσεις στο πιτς φυτίλι για τα εμπόδια που βγήκαν μπροστά σου! Άσε που είναι μία φανταστική ευκαιρία να ανανεώσεις την εσω-γκαρνταρόμπα σου!
    Να περάσεις υπέροχα σου εύχομαι! Φιλάκι γλυκό και καλό σου ταξίδι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επ, ταξιδάκι διαβάζω. Διακοπούλες; Αν δεν γίνομαι αδιάκριτος για πού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι ωραία!
    Καλό ταξίδι!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα και να επιστρέψεις ανανεωμένη γεμάτη καινούργιες εικόνες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στοκχόλμη πήγα.Πέρασα τέλεια.Σας ευχαριστώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή