Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Πολύ πολύ κακή μέρα

Πολύ πολύ κακή μέρα ή μάλλον βδομάδα.Συνέχεια της προηγούμενης.Τέσσερις μέρες του απόλυτου τίποτα.Έμεινα μέσα όλο το Σαββατοκύριακο.Και τώρα μετά τη δουλειά έχω μείνει στο κρεβάτι και κοιτάζω το ταβάνι, καμιά φορά και το κινητό που έχει να χτυπήσει απο την Παρασκευή.Όλοι περνάνε τόσο καλά που δεν θυμούνται καν να με πάρουν τηλέφωνο.Ακόμα και η Μητέρα μου!Τελευταία φορά που με πήρε ήταν πριν πέντε μέρες απο το λιμάνι για να μου πει οτι κανόνισε να πάει διακοπές με την Μαργαρίτα ...στη Μύκονο!
Αγνοείται απο τότε και ο Πατέρας μου έχει πάει στο εξοχικό ενός φίλου του.Είναι τραγικό να σκέφτομαι τη Μητέρα μου στη Μύκονο κι εγώ να είμαι εδώ μόνη μου κάνοντας απολύτως τίποτα και κλαίγοντας τη μοίρα μου.

Στη δουλειά έχουμε μείνει τρεις κι ο κούκος και ώρες ώρες νιώθω οτι είμαι κατάδικος σε καταναγκαστικά έργα.Βέβαια αν είμασταν σε καταναγκαστικά έργα δεν θα είχαμε αιρ κοντίσιον και προφανώς δεν θα δούλευα σε γραφείο.
Αυτό πρέπει να είναι απο τα χειρότερα καλοκαίρια που έχω περάσει ποτέ.Χωρίς παρέα, χωρίς να έχω κανονίσει τίποτα (και κατά 99% θα μείνω εδώ και στην λειψή μου άδεια) και χωρίς φίλο.
Αυτό το καλοκαίρι ο καλύτερος φίλος μου έχει γίνει το παγωτό cookie dough και η coca cola light.
Σηκώθηκα απο το κρεβάτι και πέρασα δίπλα απο τρεις άδειες συσκευασίες Ben & Jerry's.Κάποια στιγμή θα τα μαζέψω....Αλλά και γιατί να τα μαζέψω;Κανένας δεν πρόκειται να τα δει.Πήγα στο ψυγείο και πήρα μία coca cola να πιω.Πιο πέρα υπήρχε μία συλλογή απο άδεια κουτάκια που έμεναν πάνω στον πάγκο επειδή θα πήγαιναν ξεχωριστά για ανακύκλωση...κάποτε.Πιάτα δεν είχα άπλυτα γιατί δεν είχα μαγειρέψει τίποτα, μόνο κάτι ποτήρια με καφέ.Κοίταξα την Λάρα.Τελευταία μου έδινε σημασία μόνο όταν πεινούσε.Ακόμα κι η γάτα μου έχει καλύτερα ενδιαφέροντα απο εμένα. Αχ ας τελειώσει αυτό το καλοκαίρι!Τουλάχιστον να μην νιώθω την απόλυτη εγκατάληψη.Δε νομίζω να αντέξω έτσι και στην άδεια μου αλλά τι να κάνω;Να πάω μόνη μου διακοπές;Ουφφ οτι θα με άγχωναν και οι διακοπές που υποτίθεται οτι τα αφήνουμε όλα πίσω και χαλαρώνουμε δεν το περίμενα.
Πραγματικά πρέπει να κόψω την coca cola.Έχω πάθει ψύχωση και πίνω όλη μέρα.Κάνει και κυτταρίτιδα.Λες και δεν μου φτάνει αυτή που έχω ήδη.

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, Μαρίνα μου !!!
    Μη τα βλέπεις όλα μαύρα-αύριο είναι μια καινούργια
    μέρα και ποτέ δεν ξέρεις...μπορεί όλα να είναι διαφορετικά.Είσαι ένα νέο κορίτσι που δουλεύεις
    και όλο το μέλλον είναι μπροστά σου !!!(ούτε κι
    εμένα μου αρέσει το καλοκαίρι που νεκρώνουν τα
    πάντα και εξαφανίζονται οι πάντες -αλλά ευτυχώς
    είναι στο τέλος του !!!)
    φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή