Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Πρώτη μέρα άδειας σήμερα

Πρώτη μέρα άδειας σήμερα.Γιουπι!!!Αποφάσισα απο χθες να πάω μόνη μου θάλασσα.Δεν θα κάθομαι να κλαίγομαι και στην άδεια μου σαν καμία γεροντοκόρη που κάθεται συνέχεια μέσα με τη γάτα της.Θα περάσω καλά όσο γίνεται και μόνη μου.Σηκώθηκα απο το κρεβάτι με ενδοιασμούς.Κοίταξα για λίγο την Λάρα που κοιμόταν στον καναπέ.Ω ναι!Δεν θα γίνω σαν κι αυτές με τις γάτες, σκέφτηκα.
Έκανα μπάνιο, ξύρισα πόδια, έβαψα τα νύχια μου, ντύθηκα και κατέβηκα να πάρω το λεωφορείο.Γκρρρ.Έτσι όπως άλλαξαν τα λεωφορεία τώρα θα πρέπει να αλλάξω δύο για να πάω εκει που θέλω ενώ πριν έπαιρνα ένα.
Στο δρόμο χτύπησε το κινητό μου.Η Μητέρα μου."Έλα Μαρίνα!Είμαι στα ΚΤΕΛ.Πάω στο χωριό.Ο Πατέρας σου έχει πάει απο χθες".
"Καλά πότε γύρισες;", τη ρώτησα έκπληκτη.
"Σήμερα το πρωί.Άφησα τη Μαργαρίτα σπίτι της και έφυγα κατευθείαν.Εσύ πότε θα έρθεις;"
"Που να έρθω;"
"Στο χωριό φυσικά.Τι ερώτηση είναι αυτή;"
"Μα δεν έχω σκοπό να έρθω".
"Μην είσαι χαζή εννοείται οτι θα έρθεις.Δεν θα μας αφήσεις μόνους μας στις διακοπές".
Έμεινα για λίγο σκεπτική.Απο τη μία δεν είχα τίποτα να κάνω.Την τελευταία φορά όμως που είχα πάει μου έστειλαν προξενιά!!!Δεν ξέρω αν είμαι σε κατάσταση αυτή τη στιγμή να αντιμετωπίσω όλο το χωριό που θα με ρωτάει αν παντρεύτηκα, λες και δεν θα το είχαν μάθει αν είχα παντρευτεί.Και γιατί δεν παντρεύτηκα και να μου λένε οτι τα χρόνια περνάνε και μετά δεν θα με παίρνει κανείς.
"Εεε Μαμά λέω να μην έρθω έχω ήδη κανονίσει γι αυτή τη βδομάδα...", είπα ελπίζοντας να γλιτωσω.
"Να ξεκανονίσεις.Δεν φτάνει που δεν θα έρθει ο αδερφός σου.Τώρα λες οτι δεν θα έρθεις κι εσυ;", άρχισε να φωνάζει.
"Ωχ!!Καλά θα έρθω αλλά για 1-2 μέρες".
"Ωραία.Τι να σου φτιάξω να φας;"
"Καλά κάτσε να έρθω πρώτα".
"Δεν θα έρθεις αύριο;"
"Εεε όχι..."
"Πότε θα έρθεις;Δεν θα μείνουμε πολύ.Να κανονίσεις σύντομα".
"Εντάξει Μαμά.Θα σε πάρω εγώ να σου πω γιατί τώρα πάω για μπάνιο".
"Να προσέχεις στη θάλασσα".
"Μαμά!Κλείνω ήρθε το λεωφορείο.Γεια!"
Αυτό ήταν έκλεισα διακοπές με τους γονείς μου στο χωριό.Χειρότερα δεν γίνοταν, σκέφτηκα.Το λεωφορείο φυσικά δεν ερχόταν εκείνη την ώρα αλλά ήταν μια καλή δικαιολογία για να κλείσω το τηλέφωνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου